pannkakor så magen spricker och lite till!




lite jox mamma köpte, nåra armband örhängen trosor och grejjs me men orka inte ta kort på de hehe, mindre bra bilder men jäjä!:) inte vart hema förrän nu! gick med hannes direkt hem efter skolan, inte vart me han på jag vet inte hur länge så riktigt najs!! vi gjorde pannkakor till 5 pers och åt upp alla utan tre haha, och hade tävling om vem som kunde få i sen en pannkaka snabbast och gapa utan att de va nått kvar, så jävla grisigt, och jag låter verkligen som en riktig killkompis haha, äter typ 25 pannkakor och tävlar om vem som äter snabbast ;) efter att ha vräkt i oss allt så va de dags för kostföreläsning me handbollen haha, passa ju bra :D så lyssnat på de, eller ah inte lyssnat, pratat bort tiden kan man jö mer säga, nu har jag spelat lite på min hjärtevän guran då, lika trevligt som vanligt!!!! :):):):) åhhhh hehehe en tanke slog mig, MAT, så tjaflojt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0