hey handsome!


japp gårdagens, får de bli! hann inte skriva något igår, direkt efter skolan va de käka och sen match i göteborg, som vi vann med 16-24, gött! va hemma halv 11 och då borsta ja tänderna haha, och de tar typ 15 minuter me den jeevla tandställningen som jag bara vill dra loss, men man får va positiv, de blir ju aaaaaasfint sen :) ser ut som en renodlad tönt på gärdet menmen :( ni får iallafall inga bracelet bilder här inte ;)! de har redan flyttat sig så ska nog inte ha den sååå länge (y) hmm, jag ska göra hemkunskapsläxan idag hade jag tänkt, man ska göra trerätters, meeen min broder har tagit me sig mitt kort till skolan HAh, så jhgajk bajs! men ska hem till johannis en stund så får ja fixa sen, höres! :) och TACK för inlägget igår hanna hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0