matkoma!!!!!!!!

                     
bild1, på en helv invalid glass jag fick idag i skolan, nån har suttit på den, lagt en supervarm fis så den smälte och sen lagt tillbaka den i frysen? hm ser ut så!
bild2, ååååh jagdjadghdjak snälla fina gud i himmelen, gör mig åtminstonde lite brun, de svider att kolla på den här bilden :(!

tjo bres, idag har jag sett en asvit rumpa när jag gick hem för min störda kompis moona hahahaha de va förjevla kul! och jag har bakat så hela huvet e på sockerdowndamp nu, e skrattig som ett djur men skulle lika gärna kunna somna,  tror min kissekatt ska blogg för mig med så längtar superasamycket liksom mjau :)

 dagen har vart kuuuul! skratttat och sånt där gött as usual, skrattarnas skrattare här, ojoj! :D virkat klart min hjärntvättade grytlapp idag, äntligen! så ska elda upp den nästa vecka när jag får ta hem den, SKOJA! ska använda den till mina finaste middagar, hm typ billys pizza! näenäenäe XD MOVH skoja, MVH såklart, hälsningar JOHANNA NILSSON PRILSSON SKILLS<-SON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0