bra helg!

hejsan! de mesta som vi gjorde igår har hanna redan sagt snabbt såg jag nu, haha :) men hon kom hit vid halv 8 så lekte vi med byonicel eller va de heter, med min kusin, och kurragömma och så vidare hah! sen gick vi en sväng till ica och när vi kom hem skulle vi få han och somna så vi kunde flommaa! de gick ju bra ;) NOT! jäjä, när dom hade gått så lärde min moster oss nån konstig dans som vi körde hårt på uppe på mitt rum haha, bada bubbelbad tills hela kroppen va ett stort russin och sen hämta vi en fet tallrik med tårta och kakor och möla runt 2, mums!!!

idag skulle hon jobba så blev väckt 8 haha, glad <-- naaae;) hon tog bussen vid 9 och då käkade jag middag, vända upp och ner på mat''ordningen'' is the shit yao! kolla på scooby (?) doo, me mamma och nu ska jag röja och ha krig me dammråttorna, fyfasen va äckligt de e på mitt rum!!! höres :)

& de går inte att ladda upp bilder, igen. SNARK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0