bollar me mjölk yao!!


får bli en bild på hanna sen i somras!
hann inte skriva nått igår heller, men de va jättekul, vi kolla torkel i knipa och en rolig skräckfilm haha de går egentligen inte ihop, men ah den va på norska och kuul haha! nu ska jag egentligen plugga, men säger bara fock it mohaha gangstergirl här! näe me ska göra de sen, meeen skulle bara kolla en grej på fejjan, baara äta lite, oj fanns de bullar i frysen, jaaaa ops där gick en timma till!:D typ så (y) också ringde ju christine me, henne kan man ju inte säga nej till! så hon kommer en svueng ;));;)); hon vill att jag ska hämta henne för hon har ramlat och brytit benen, men wtf jag sitter liksom och äter! prioriteringar säger jag bara, hon får vänta :) men vi höres alla små arbetsmyror i savannen! CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0