wiho

                                
ännu en gammal bild för jag har typ inga nya, men ska försöka börja ta lite mer kort!
kändes som att jag inte hade tränat på några år på träningen, tjena assu va helt lam i armarna och de gick åt pipsvängen verkligen, men får ge de nåra träningar så e jag snart tillbaka på banan hehe! käkat svinmycke beiarnesås nu, de hade jag kunnat leva på, SÅ JEFLA GOTT!!! kollat på bästa desperate housewives me, löve på de höhö!!!!!! jag känner att ja missbrukar utropstecken lite smått men äsch :D:D nu ska jag ta den förbaskade gardacil sprutan, sista gången nu och jag HATAR det, kommer sägert börja gråta haha, tja jag e 5 år (y) näe men de gör ekligt ont och fyfasen! hörs senare om jag överlever den 1 meter långa sprutan... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0