supergrym helg!

   
hejhej folket! vart fullt upp i helgen så inte blivit av att jag har skrivit, hoppas allt e kalais med er iallafall :D i fredags va daniel här, mysigt som vanligt! vi gjorde tacos och hade kul :D igår så fyllde mormor år så va där på kalas på dagen och på kvällen kom hanna, rasmus & daniel hit, vi laga mat, hade jättekul & kolla film osv, kanon! har lånat en lödda med maskeradkläder, hippiekläder av min moster, så rasmus & daniäl gick in på mitt rum slängde på sig de, så hör vi bara ''ey, sätt på ''it's tricky'' så kommer dom ut å skakar rompa i dom görasnygga klädera hahaha, ska nog lägga upp filmen på de, ojoj :D lyckat iallafall! sen gick han&raz hem och daniel va här en stund till :)

 idag är det ju 1;a advent så mamma väckte mig så hade hon gjort jäättemysig frukost, så hon och jag satt och kolla på albert&herbert (?) nån gammal julkalender och käka, mysigt! sen skulle jag till johan idag, långt ute i buschen!!!! MEN den fommen hade tatt fel på tiden såå han svara inte på sin mobil och jag frös halvt ihjäl där ute i skogen, fyfarao haha :( men sen kom han äntligen och hämta mig, vi har klappat kaninera haha naw, och käkat asgo mat, druckit glögg, kollat gamla skolkataloger & på the green mile, hann inte se slutet men den va fin! e hemma nu iallafall och ska kolla lite tv och sen nana, hörs!


Kommentarer
Postat av: Robert Løkken Aamodt

Naaaaaaaaaaaaw så søte dere er sammen!:D:D



get the fuck to norway Daniel!<3

og ta med deg dama de<3

2010-12-01 @ 23:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0