som de kan gå!

      
powpow på hanna haha! skulle ringa henne, och mitt minne e som ett nytvättat anus, skoooooja ne men de e ILLA! så kommer aldrig ihåg hennes hemnummer, inte för att jag ens försökt lära mig det heller men äh :D så säger hon fel nummer till mig och de blir som de alltid blir när man ringer fel, PINSAMT haha! och sen skulle jag ringa hem till henne, meen då kommer vi på efter jag har lyssnat på några triljarder signaler att hennes hemtelefon e trasig, smarta tjejer! men så hitta jag inte min mobil, ringer till den, så ligger den bredvid mig, går ruskigt bra för mig haha! nu ska jag iallafall ringa hanna och när vi hörs igen har jag nog enorm kramp i magen av skratt, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0