helg e kanon!

Hej! Hoppas allt e superbra med er :) Vart en bra vecka, kört lite bil haha! askul :D fått reda på att jag blir av med min tandställning snart, spelat match, vart med bra folk osv, kanon :) enda dåliga är väl att jag saknar min hanna alldeles för mycke:( men iallafall fick en fråga om att lägga upp bilder från när jag va 13, fram tills nu, haha, de e ingen vacker syn men visst! fjortistiden (L)(L) underbara puta med läpparna&posa bilder ;)..
                                                                                                      13
                      
        
        

                                                                                                          14


        
        
        
         

                                                                                                              15
         
        
       
        
       


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin! :o

tack :)

2010-11-14 @ 16:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0