godmorgon!

        
hejhej, vakna för en stund sen och ligger och drar mig i sängen, huuur gött som helst, tusen miljarder tack för den som kom på höstlovet! och shit va jag älskar regn, haha låter som jag e världens dystraste människa som ba åh grått e finaste färgen och oväder is the shit!! meen, hur mysig e det inte att bara va inne, höra hur de smattrar mot ruterna och kolla en film, bara VA! underbart :D

vet inte vad jag ska hitta på idag, johan kanske skulle komma ut en sväng, vi får se på de :D träna iallafall, kommer nog orka springa en halv meter innan jag ramlar ihop, inte tränat sen stenåldern känns de som! men nu ska jag iallafall ner och göra en gooo frukost och äta i min säng hehehe! vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0