mitt hår = nyklippt gräs, hgakghadk:(

heeej hallå :D dagen har vart pen, och efter skolan gick hannes och jag ner och vänta på att jag skulle klippa mig, trevligt, sen klippte jag mig då, och ser ut som en kille, så jeeevla kort e det, huhu :( men behövligt för de va risigt som 17, jaja de växer väl ut nån gång lagom till min pension! nu har jag käkat så sitter här mätt och go och ska dra igång och plugga lite grann, sen blir det kanske att kolla fotbollsmatch lite, och sen va med hannes hela kvälla, vi ska göra varm chokeela, massa hönekakor och sätta oss ute i regnet (asså me nått över hövvet) så yeah, picnik i regnet :D imorn och på fredag är vi ju lediga, göött! nu har jag väl inget mer att skriva, hörs :)


Kommentarer
Postat av: :D

lägg ut bild på ditt nyklippta hår :)

2010-05-12 @ 18:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0