shit, jag är visst mer sjuk än va jag trodde..

FÖR JAG STÄDAR, och inte bara städar, jag städar min garderob, jösses :) har precis börjat och har redan tatt en paus så slutar väl me att jag viker in två tröjer, skiter it och slänger in resten! menmen, jag har precis kollat klart en film, och nu ska jag börja packa lite och städa klart. det ringde förut, och jag är ensam hemma, och som sagt kan jag ju inte prata, plus att jag höll på att borsta tänderna, svara inte och vill inte ens veta hur det hade låtit om jag hade försökt prata så hah. vm i att babbla om ointressanta grejer, jag kommer sopa banan och ta hem 1a priset utan tvekan. HEJSVEJS

två vääldigt fräscha och söta bilder har ni här:D hah ser ju ut som ja har mer rynker än mormor, men aja bjuder på dom! i skolan vill man typ alltid va hemma och säger ''åååh va jag önskar att jag va sjuk'' men när man väl e det så suger de verkligen, blööö va tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0