i wanna play a game

tjaaa! inte skrivit på ett tag men är ju i hemsedal, i söndags när vi kom upp så basta vi och slängde oss i snön och tog de lite lungt bara, kolla på saw3 på kvällen, igår så blev det skidor hela dagen, asmycke sol så det va hur gött som helst, men när lyftarna stängde blev jag extremt rastlös, så jag tänkte gå ner till ''byn'' eller ah bommen, för vi bor ju i backen, så börjar ja gå, och backen tar ju aldrig slut, efter 50 minuter är jag nere och då har det ju bara vart nerför hela vägen, liiiite värre när jag skulle upp igen, fyfan :( ska inte klaga på lysekils backar mer! sen käka vi och kolla saw4, och idag har det vart skitväder, snöar och är ruskigt kallt, så orka inte åka så mycke, bara uppkört överallt ändå, så nu sitter jag i stugan och chillar lite gräänn, ska snart dra igång me lite plugg och sen blire KÄK (L) munnen får aaldrig vila här uppe, äter heeeela tiden, ladugårdsvägg till rump när jag e hemma jaao, menmen. ikväll blir det först kvällsåkning och sen saw5 tror ja, najs! härt är finfint men de finns verkligen inga ord för att beskriva hur äcklgt mycket jag saknar kevin (n) buhu.




wöööwöwöwö!



vackert!



såhär glad blir puttepunch när man stör han i hans veckorevynsläsning :)

orkar inte ladda upp fler bilder nu, för det tar år och dar att ladda upp bilderna, får bli mer när jag e hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0