hemma yes

blev inge åkande idag heller för sakhgahg dimman -.- så vi åkte hem tidigt, gött det iallafall! när jag kom hem träna jag och sen gick jag och matilda på konfagrej, efter d drog jag jossan matilda bäck mfl till xp hähä, jossan och jag ryckarunt lite, och nu har precis matte kört hem oss i sin aaascoola epa, yeah! har vääärldens träningsverk med för igår stack jag ut å sprang (randiga långkallingar, lffsockar och jockes 42er haha!) fykatten kan knappt gå, och igår på kvällen va ja över hos fridolinen, mys :D jaja, tjoflöjt


Kommentarer
Postat av: Anonym

FUCK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!111

2010-03-28 @ 19:00:30
Postat av: hhaaha

jossan, jag lovar dig att d kommer en annan hämdbild!:(

2010-03-30 @ 14:25:39
Postat av: epa?

Ascool vare ja :D

2010-03-30 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0