gooomöörra

blir ingen skola i dag heller :( mår görabra i kroppen och så idag, och förkyldningen har väl gett sig pyttelite, meen min röst e helpaj, kan inte prata låter som en skata (wooho rim -.-) näe men de jag asont när jag pratar och låter som jag har nåra kilo sandpapper nertryckta i halsen :( men nu kurrar magen ashögt, som vanligt, kurrar som mest när jag är mätt (?) jaaa, den är lite småknas, hah nu ska jag inte sitta och skriva en hel sida fakta om min mage -.- skriver säkert några hundra fler inlägg idag eftersom att ja inte kommer kunna göra nått annat typ, hejdååå



har inga bilder för kameran är paj, eller a objektivet har låst sig för att klanten nr1 har tappat/slått i den, bra gjort. så tycker vi bjussar på den här snygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0