Detta börjar bra, 2 inlägg på typ 1 timme

Får inte ordning på skiten, fortsätter senare eller nån annan dag. Skulle vart i Göteborg och spelat match nu men självklart blir man sjuk, det suger! Mamma tipsa om att jag skulle se på ''lady chatterleys älskare'' aaah.. segaste filmen någonsin, nästan 3timmar film på FRANSKA (hmm?) från typ 1800talet, suck. men när jag skulle byta film hitta jag '' she's the man'' wiho :D den har vart borta en evighet, så ligger i soffan å kollar på den nu, sedan blir det att börja packa lite smått, åker ju till hemsedal om en vecka med andreas&patrik karlsson och söder mfl, frida är ju där me så det blir säkert bra, men kommer sakna kevin för mycke :( aja, nu ska jag ta och käka, mums!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0