torsdag

hej! inte skrivit här på några veckor, för ja har vart i usa så inte kunnat, därför det har vart sämst uppdatering, men nu blir de andra bullar! kom hem 15e, då fyllde ja år wöhoue, så på kvällen så grilla (gick ju väldigt bra) jag matilda lina oliver fredrik ted och philip, dom hade gjort en ehm, jättefin tårta till mig också haha, tack:D sen sov matilda och lina här, natten blev toppen :) igår kom hanna hit, vi hade väääldigt mycke att prata om eftersom vi inte har setts på masa veckor, göött, och sen gick vi ner till pinnevik och va med några, najsigt! & vi tälta hemma hos mig sen, trevligt. vakna vid 2, så hela dan e borta, men har käkat plockat bort tältet och nu ska jag plugga moppekortet, senare blir de träning, kommer gå åt skogen men gött att komma igång igen iallafall. hörs ikväll, ha de bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0