heeeeeej

heeeeeeeej, nu har jag käkat och e mätt och go som en idisslande ko! kan berätta om min daaag, jaaapp, ja väcktes av klockan mitt í ottan för att ja skulle passa vilden själv, vi satte oss i soffan och kolla bolibompa aw, och sen gick vi upp på mitt rum, rulla in oss i mitt goooa duntäcke också läste jag nalle puh&tiger för han, barnvakteN här serni! idag har ja annars bara tatt de redigt lugnt, legat på altanen som en flodhäst och bara degat, vid 6 drog jag och min fetganster till brorsa ut och sprang, göött, körde lite styrka på gräsmattan sen biffiga som vi är höhö. sen fick marcus stördnemo för sig att bada så vi gick ner till valbodalen och bada, jääädra kul va de, ont i magen nu av skratt, naajjssssss!!!!! :D känner att de här inlägget snart flippar ur så ska nog sluta skriva hehehehe. VI HÖRS IMORN för nu ska ja kolla lite påå disney channel 3<3<33<3<3<3< och sen sova, ha de bäääääzt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0