måndag

HEJ! :D när jag vakna idag kolla jag statestiken, blir bara mer och mer, GRYMT kul med nya läsare! :D:D och kul med kommentarer också! vaknat på helt rätt sida idag, och känner på mig att den här dagen kommer bli hur bra som helst! för min kära bondetjej lina kommer hit, va längesen :) hmm, gymma igår och nu kan jag knappt sitta ner så ont jag har i rumpan och bena, ajajaj :( känner att detta blir ett kängruinlägg, hoppar fram och tillbaka med vad jag gjorde igår och vad jag ska göra, men hoppas ni fattar :) igår kom rasmus hit på kvällen med, jättekul! och imorn ska jag ta min älskade moppe till brasta och sova hos hanna, kommer bli toppen, wiho idag känns allt bara väldigt AWESOME! :D haha. hoppas ni får en superbra dag så hörs vi nog senare, puss!


pappa håller på att göra nått me min data så har inga bilder på den här, tror jag, bara gamla, så bjussar på den här väldigt gamla då de så kallade, nilanäck ;)<3

Kommentarer
Postat av: din älskade bajskorv

MEN JOHANNA NILSSON,BILDEN ÄR FÖR MYCKET,TA BORT!

2010-07-19 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0