mh att bli väckt halv åtta e ju najs...

ELLER INTE! jaa, de va de jag blev imorse, för att jag va tvungen att göra klart moppeskiten, de finns inte ord för hur GLAD jag kommer va när ja har de förbannade kortet i handen, åh halleluja. sen så har jaa lyckats me en väldigt smidig grej, skylle nysa förut men hann inte flytta tungan (?!) så bet mig hårt som fasen i den, rackarns :( men nu e jag klar och ska dra och bada, som jag typ inte har gjort på hela lovet :s göttans! hoppas ni får en grym dag, jag oppdatärer när jag e heemma igen tror jag :) pyss



eftersom jag inte har några bilderrrrrr för minneskortet e väck, så får ni stå ut me sånnahär rooliga *harkel* bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0