inte min dag!

Hej! blev en toppenkväll igår med frida johanna&jossan, min kamera fick helt plötsligt damp och blinka error hela kvällen, men nu funkar den, stört! så har typ 2 bilder från igår bara :( menmen.. vi grilla och sen köpte vi glass, gick på stan och satte oss till sist inrullade i sovsäckar i jossans båt, mysigt! den här dagen börja med en känsla av fredag den 13e, hade hämtat massa grejer hos johanna (på moppen) så satt på en skinjacka, hade en stor väska på magen, en gitarr på ryggen och en grill mellan bena, köör, halt som bare den, moppen lägger av mitt i vägen, tjoho! när ja kommer till garaget gasar ja fort in, glömmer gitarren så den fastnar ja halkar bak, grillen flyger och moppen e aasnära på att välta! känns som min dag, verkligen :) nu ska jag äta, e helt utsvulten! och sen va med hannes och så, blir kanoners :) hörs, puss

en som fråga vart ja hade köpt min pippitröja me hehe, hmmm tror den heter lysmar, och ligger i norra hamnen!:)



hoppas ni inte blir för sura för att ja lägger ut den sista, kan ta booort, men enda ja har :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0