hfskahfkalshfkals

FÖRLÅT för sketdöli uppdateringen, men idag har de vart fullrulle heela dan, fick panik i morse för den jädra trafikskolan går tydligen på semester OM EN VECKA!!! så ringde dit ner och dom ba ''nee de e nog nästan omöjligt att du får ta ditt kort innan slutet av augusti för vi har så mycke att göra......'' ja ba AAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!:@ men så prata pappa me dom och då vare bannemej andra bullar, då skulle dom nog kunna fixat. sååå från klockan 10 på morgonen till FEM på eftermiddan, har ja suttit och pluggat och gjort klart nästan allt, så imorn blir de att sitta nästan hela dan igen och bara plugga, åååh va gött de e me sommarlov tjoho.. näe nu ska ja sluta klaga, för har lite kul å skriva me :D! vid sex tog ja en paus för då va d överraskningskalas eller va man kallar de, för bella&fanny, gött kul i slutet när alla skaka lööss on the floor, wööööööw va jag e ÖVERTRÖTT, min hjärna e potatismos och gu vet vad just nu. skriver nog ett inlägg imorn när jag vaknar innan jag drar igång med ääännuuuuuu mer plugg blä. pusshej ha de bäst :)

har inga bilder nu, men de kommer MASSA när fannnybanny har skickat, så detta får bli ett trökinlägg utan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0