hahaha plågarN här;)

heejjjjjj! uppe me tuppen idag igen, men nu va sista moppekörningen klar så de e gött :) sen så kom jag på att marcus jobba, och ja va utanför hans jöbb, så satte mig och vänta en halvtimma sen fick ja me mig han och bada, man får ju passa på när de e så underbart väder, regn,blåst och allt :D! sen skulle vi gå från rinkenäs och han envisades med att ta vägen runt norra hamnen och där e det vääärldens segaste och längsta backe så jag gick me på de ifall han bärde mig upp haha. och de gjorde han, stackarn! kämpa upp för HELA backen! (usch låter som jag e skethemsk och plågar han :() men han lova så han får skylla sig själv :)! nu kurrar min mage sjukligt mycke så måste käka, hörs!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0