gårdaagen!






sådärja, här har ni lite bilder från igår, gryyyyym dag/kväll/natt! kom ju dit vid 4, då gick vi ut på stan, satte oss på en bänk och prata om allt möjligt, sen kom philip förbi en sväng och sen också oliver&fredrik, kolla när dom käka hamburgare hah, sen gick jag och jossan och hyrde film och köpte godis hehe, allt för min syster. den va bra men fyfarao va sorglig! sen satt vi och prata om allt mellan himmel&jord fram till halv4 eller nått, jättemysigt, älskar dig ♥ nu har jag käkat och ska fixa lite grejer för ikväll kommer hanna som jag inte har träffat på år och dar! hörs!

 


Kommentarer
Postat av: lina

alltså, josefine är ju skit lik bäck på pic1 :O

2010-07-15 @ 17:57:57
URL: http://linatornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0