tjänna ::P:P:P::P:P:P

                                         
hej hopp lever ..... skoja HEHEHHE XD idag är jag seriösast i min skalle på 500 år och övertrött/pigg/rastlös/galen/en katt, har även gjort något jag inte har gjort på tusen år, för har glömt hur man gör osv osv! nämligen NOPPRAT ÖGONBRYNEN, för dom höll på att växa i hela ansiktet så fick hår i maten och i ögonen och ALLT! (kolla bilden så ser ni, gaaash!!!) så nu e dom smala som en lång 2åring i småland :):):) i min kommun här i sverige ja bor ska vi ha en dag som vi samlar in hundbajspåsar som alla stela kärringar glömt/lagt careface på att plocka upp :P:P dah! man borde ju faktiskt respektera att vissa kan tro att de e choklad och få matförgiftning :S sitter och kollar lite i min kalender inför det kommande året, synd att man inte e ledig en enda dag, jobbar som ljusstöpare i en liten bod här och alla vill ha ljus för jag har nämligen dratt ur ström för varenda jeeevel, (MO HAHAHHAHAHAHAHHAHA) hopas alt er brra medd er i era hem och hus och hitta inte på bus för då kommer jag med min kratta och min suspensoar och lägger i eran mat :) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0