solsidan for the win!

      
gomiddag! mår lite bättre idag, men de va nog den hemskaste natten på jag vet inte hur länge, först låg jag och tänkte på 5 miljarder grejer, så de va omöjligt att somna, sen när jag väl va på gång så börjar ja hosta vetni, och de fanns INGET stopp på de, vid ett gick ja och väckte mamma, så gav hon mig ett knäckebröd haha! hjälpte inte direkt, men somna nån timme efter de och har sovit helgalet! :( nog om de!

e sååååååååå himla sugen på att spela sims, de kliar verkligen i fingrarna, i mina ''yngre dar'' (lät som jag va 85 nu) så va de ju de ända man gjorde på dagarna, de va mitt liv haha! men min brorsa har slarvat bort ena skivan så kan inte installera :@ men ska låna den av amanda ikväll, JIPPIE! börjar bli så fruktansvärt rastlös, inte vart utanför dörren på 4 dygn!!!! de e ju tokigt mycket! får hoppas de här e slut snart så jullovet kan få börja lite innan de e slut, ska åka pulka i fjälla med lite folk och sånt e det ju tänkt, kalasbra! och solsidan e nog bland de bästa som gjorts hah, kollat hela säsong 1 nu och ska börja om, great!

ha de finemang så hörs vi senare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0