rubrik

hejhej! vilken tråkig men ändå svinskön helg, jag har inte gjort NÅNTING, och de kan faktiskt va riktigt skönt ibland, bara va för sig själv (låter som en enstöring haha) ne, men ta de lugnt, återhämta sig! bakat julgodis och sånt med mamma, och idag har jag spelat match som jag gärna drar ett streck över, fis! :< sen har jag jobbat och när jag kom hem så va mormor och morfar här, så dom och jag mamsi och gabriel gjorde lussekatter, min släkt e helt galen så de va kul! och sen gick jag upp på mitt mysiga rum, tände ljus, på me bra musik och la mig i ett långt bad, skönt! sen har jag suttit och läst bloggar och kollat lite kläder under kvällen! ska göra om lite me designen också, ta nya bilder nån dag i veckan och göra den ljusare, mer vitt och så :) hoppas ni har haft en bra helg, puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart jobbar du någonstans? :)

2010-12-05 @ 23:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0