rackarns kaktus

        
inte berättat om dagen ju, ställde klockan, sen åkte ja me min hurtiga familia till gymmet, behöver komma igång, japp kul att man e halvdöd efter 5 minuters jogging! nej :( sen kom daniel vid tre, då åkte vi pulka, helt galet va de haha, och låg och snacka i nåra timmar, skönt och behövligt, japp. sen har jag pratat med jossan i telefon och webbat, som ni kanske såg, haha gott! imorn ska jag med till norden cup och kolla, ska bli superkul fast hade gäärna spelat kan jag bara säga, men heja på tjejerna med jossan! blir kalas, sen va med daniel och the gäng en stund och sen kommer nog hanna, så ser de ut just nu men kan ju lika gärna hamna i kina imorn, man vet aldrig. ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0