lilljul hos faaarmor!

              
          bild från säääämmies fb, helgen! :>
hejhopp! kom nyss hem från tandebisseläkarn och fått nattandställning, man får 10 ton spott i munnen i början för de e typ en platta som ligger i gommen, ewww! ska snart ta på mig nått freschare än mina trasiga smutsiga men ruskigt sköna mjukisbrallor, ska till farmor och fira minijul! idag va de volleybollturnering, bilder kommer! vi va assnygga araber, mjau! kom trea, men kul va de :) HAHA ååh hanna och ja satte oss på huk och skulle hälsa, va helt inne i vårt så kommer de en svinhård boll i min skalle så ja ramlar jäklar va kul de va haha! imorn slutar jag tolv och då drar jag och min bästiz till torp och grejjar lite julklappar, inte köpt en enda :( jag e planerarN!!!!!! men ha de bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0