GOTT NYTT ÅR

           
hejhej! igår på morgonen (vid 7!!) åkte jag som sagt med tjejerna till götelaborg så spela dom sista matchen i norden cup mot finskar, snacka om acne-lag, massa finnar bara ha ha, ååh ah iallafaall så satt de en finsk gubbe och tjöt som en elefant me magkatarr i en tuta när dom gjorde mål, lät verkligen som nån va DÅLIG i magen haha. sen när jag kom hem var jag med daniel en liten stund, innan jag åkte hem till hanna, va jättesleten och trött men vi hade kul ändå haha! :) åkte hem rätt tidigt och har packat varor med laget på ica, gick bra för mig och jossan haha.. not! ska äta hos mormor och morfar nu och sen hem och fixa mig, inte alls taggad, de e ju NYÅÅÅR!!!! snark, får komma igång haha :( ha en BRA avslutning så hörs vi nästa år om inte tidigare hehe, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0