tagga löpning!!!!


en bild på mig från i våras, nu när jag gymmar e jag inte så klen som på bilden längre!
tjenixpixen, blev väckt strax efter 9 idag igen!!!!! åååh, men somna om, och sov vääldigt djupt så när mamma kom upp och sa ''johanna'' ja ba ''NEJ! jag har inte köttet sa ja ju'' drömmarN! nu ska jag käka en maffig frukost för jag e jättehungrig, ovanligt? nej! sen måste jag ut och springa, och de känns som att bygga sin egen grav, kan nog inte va mer otaggad på de än va jag e nu, blö. sen ringde jag till telia om mobilen, som jag har gått och kärat ner mig i! och de e 5-6 veckors väntetid, SNARK, hinner bli gråhårig innan de, men jag vill ha den ändå så bara att vänta, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur man säger :D! sen ska jag vara med min goding johanna bäck, grymme ♥ hörs senare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0