my heart was blinded by you


haha vilken bild! början av 08 :o jag&johannis iallafall :)
sprang ju som sagt de där loppet igår, usch va jobbigt de va! efter det så mötte jag upp johanna vid däcket, så käkade vi där och lyssna på no tjafts, höhö! köpte godis sen och gick runt på stan, dött som vanligt! men kul med henne såklart :D! sen när hon hade gått hem va jag med marcus en pyyttestund, och jag har tappat min bäste kofta nånstans på stan, knöt den i väskan och nu e den borta, hurraaa. när marcus hade gått kom rasmys en stund, wieeee:) nu ska jag packa, snark. och sen handla och fixa grejer för sen, vet inte om vi hörs nått mer idag, för isåfall blir det ju inte bloggning från mig på ett tag! men kommer uppdateras ändå från min guestblögger;)! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0