lost without you


''gammal bild'' eller ah inte från igår iaf!:) förlåååååt för den dåliga uppdateringen, igen! men det är ju bara några ynka dagar kvar på sommar lovet snyft så orkar inte sitta vid datan då, heh. men som sagt hannis söv här, kul as usual!;) skulle sovit hos henne idag men de ble inte så, så jag och min blodsis johanna (kommer du ihåg haha;)) gick på bio istället, man blev helt psykopat i skallen efter den, värste actionrullen höhö, men bra iallafall :) idag har jag städat heeeeeeeeeeeeela mitt rum, slängt ALL gammal skit och rensat och dödat några triljarder dammråttestammar, och till slut fått upp en tavla på världens läckraste robert pattinson ♥! haha. ska till ikea på tisdag så ska äntligen liva upp mitt dötrista rum, får laa se om de kanske kommer bilder på denna stora händelse. ha de beest pusselusse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0