kommer.inte.på.någon.rubrik.nu.



hej goingar! jag e stressad som jag vet inte vad så får bli ett snabbis inlägg bara, sov hos hanna som sagt, sjukt kul! bilder från det kommer, men inte just nu:) sen hämta mami mig i goodtown så blev det en sväng till torp och fixa mobilen, så en underbar ljuvlig iphone4 e beställt och jag blev nästan tårögd när jag pilla på den där inne, SÅÅÅ FIN, okej johanna de är en mobil, chilla :D sen tog vi oss en rutt till smögen, gå runt där och avslutning med minigolf, jag morfar mamsen mormor och brotha flippa ur (min släkt e GALEN) så de va askul, nu ska jag snabbt duscha så kommer rachsse hit, ha de fint så hörs vi! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0