jag tar mig en liten tur till brastad jag!

 

fröken stonehard.com på bilden! nu har jag duschat och fixat massa jox, kanoners! minneskortet till kameran e paj, IGEN. så blir icke några bilder här inte :( min webb leker kurragömma och ja hittar inte skiten, för efter ja formatera datan har typ programmet försvunnit? knas! skulle åkt en buss som gick typ nu, meen jag och tider går inte ihop, duscha typ 10min innan den gick, planerarN in the house. vet inte vad vi hittar på, men kul blir de jämt, slutar alltid i kramper i både magar och käkar när två mongolider som vi går ihop;););) kanske skriver när jag e hos henne, men inte säkert, och imorn ska jag iväg på dagen, men uppdaterar så fort jag kan! :)

och det är nämligen såhär att jag har fått tag i en gästbloggare;)! får se när den filuren tittar in här på blöggen, ska nog be denna hemliga person att skriva när jag e borta nästa vecka! grymt :> nu ska jag kila, så höres vi av. pusspöss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0