jag drar till brodalän


får HOPPAS!!!!!! att hanna inte hinner läsa detta innan jag kommer (hon jobbar nu) men tänkte överraska henne, eftersom jag är en grym vän hähä, så detta ovanför ska ho få, inge speciellt men ändå! apera e läskigt likt oss när vi åker moppe! jaja, blev väckt halv 10 :( för då hade min mami gjort ''amerikans frukost'' frukt, bacon, pannkakor och hela köret, så en riktig långfrukost, mysigt! sen stack jag ner och jobba, gött att få de gjort :) ska greja lite nu sen fräser ja på moppen till hanna, höres!

och förresten, arbetslags dag igår och min grupp vann!!!!! så jävla bra va vi haha, speciellt jag&sammie på sista, man skulle ha en badboll mellan 2pers och utan att använda armarna och springa slalom mellan baotastensstenarna, sladda i kurverna och flög/galoppera fram hahah! mysig dag iaf, simon va me i våran grupp också, + att vi byggde snöggaste sandslottet eller ah, en indianby me massa sandhyddor, ett herpeshus och grejer, simon och ja gick på vandring och drog loss hela träd till våran by, GRYM INSTÄLLNING kallas de;)! sitter och skrattar här med, för när vi körde den sista leken ja berätta om, precis innan hade simon&nån i8an, sprungit, så ser man han i åttan flyga två meter bakom stenen och de såg så jäkla kul ut så ja höll på att gå av xd shit va ja tjatar! hanna ringde nu, så åker now, ses :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0