hoooooola!



inte hunnit skriva idag, sluta, hämta jossan, käka träna, blöö full rulle och nu e ja slut! och ARG!!!!!!:( fått min ÄLSKADE iphone idag, meeeeeen dom har inte sagt nått om att man behöver speciellt simkort, såååååå nu funkar de inte, måste vänta ännu längre och jag får rachan:( och vill bara klippa av min läpp och alla äckliga stygn som e längre än en burk tandtråd var. BLÖ! men nu ska jag sluta klaga, vart en helt okaj dag, hoppas ni mår bra, puss!
btw! GROWN UPS VA HUUUUR BRA SOM HELST, skratta igenom hela haha :D grymt mysig dag i uddevalla med hanna med! :>

Kommentarer
Postat av: alice

du kan skriva ut en mall på internet typ så kan du klippa i simkortet, pappa har gjort de på hans och adams och de funka ;)

fast blir jobbigt om du klipper fel :D

2010-08-25 @ 22:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0