grymt lyckad kväll!


haha ingen vacker bild direkt men enda från idag! :D
jättemysig kväll, efter danijääl hade skjussat ner mig på sin asfräcka cykel till ica! mötte jag upp johanna, vi trodde bion börja halv7, men den börja 6, så nästan tio över va vi där, fick snabbt som fäsen betalat och sladda in i biosalongen där det va PROPPFULLT!!!! tog nog dom sista platserna, men shiiiiiiit va BRA den va, tecknade filmer! lovely! alla som inte har sett den, SE! det är allt ja har att säga :D sen skulle vi testa på snackisen, pizza me pommes haha, meen faila där me, beställde en foggi eller frogge eller nått som johanna sa att den hette, fick en pizza me lammkött, peperoni, lök och sås, åååh så gott, not! peta bort allt hah :( sen gick vi en sväng och hamnade till slut i en busskur innan hon gick hem, mysigt :)! min mobil funkar iaf :D så grejjar me den lite nu, sen blire nog nån film eller nått, hade fint!

Kommentarer
Postat av: emma

googlade "ica brastad" för jag har inget liv, så kommer denna bilden upp, LOOOOOOOL

Svar: Hahahahhah vafan!! <3
jmadeleinen.blogg.se

2012-10-28 @ 15:01:03
URL: http://asongforhedwig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0