göööött me 6 eller 7 stygn i munnen.


bild från i somras, va hemskt de låter, somras. för nu börjar d fän bli höst, idag e ju rena skitvädret :( ah, kommit hem från näl nu iaf, de va hur äckligt som helst, även om ja inte kände nått efter bedövningen som gjorde min läpp större än atlanten, men så jävla äckligt att höra ''ta fram kniven, ge mig saxen'' och känna hur dom drar upp läppen och höra saxljud, fifan. spruta blod me så en grej större än toarulle på vägen hem haha, gjort nu iaf och nu har jag 6 stygn och svullen läpp, förvånar mig fasen inte om de e skolfoto imorn, ååååhääääähhh :( jaja! ska försöka äta lite, sitter och kollar på match point, hyffsad! väntar på hanna med, sen tar vi bussen till ua och kollar bio, mysigt! lägger nog upp igen snart, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0