godmorgning good folk


Hejhopp i lingonskogen, hur mår ni? jag mår finemang, de e SOL ute (tror ja?) ser ljust ut iallafall men jag är alldeles för lat för att gå och kolla ordentligt. men nu ska jag inte bjuda er på en hel väderleksrapport! IDAG ska jag nämligen vara med min kära vän josefine HHH, som åker till grekland i två veckor på onsdag den rackaren. bäst får du ha det! :D vet inte riktigt vad vi hittar på, men det blir allt bra :)


och ja, bilden *pekar uppåt* är en gammal på mig och johanna, bjussar på den eftersom datan e rensad och det inte finns så många! och jag e HUR sugen som helst på att färga mitt hår brunt till hösten, för mitt ''riktiga hår'' låter väl som ja har peruk nu men, har fått för sig att de ska va SKITMÖRKT nu, och när de inte kommer va solblekt längre så kommer de bli en cruella devil-style-utväxt igen, och de gillas ikke! vad tycker ni? hehe, jag kan inte bestämma moi. aja, vi hörs sedan, för nu kurrar magen VERY mucho, måste käka, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0