Gästbloggare.com

 
JOHANNA OCH AFFE PÅ JAMAICA!

 Dagens outfit: klänning från peaceonearth.com
halsband: från Affes farmor.
Skorna: hemmagjorda, mycket coolare så.
 

Hej alla kära läsare, som ni säkert vet är johanna ute och seglar, vet inte riktigt vart hon är nu eller vart hon ska vidare ;D  men sist jag fick kontakt med henne var via våra rosa walkie talkies och då befann de sig någonstans mitt i indiska oceanen, hon var redigt alkoholpåverkad och i bakgrunden hördes folk höga som hus och hippiemuuusic, meddelar mig så fort jag hör något mer, har även fått lite bilder från resan som kommer upp här! :)  över till mig:   min mamma dammsuger så det skriker i öronen på mig så jag vet inte vad jag ska skriva om, hör ju inte vad jag själv tänker, fast man borde väl vara glad att hon städar mitt rum hehehe ( HANNA FEMTON ÅR)...... för övrigt tycker jag att det vore käckt om det började ÖSREGNA litegrann så att familjen neeelssson vände riktning och seglade hem för att jag saknar min Johanna, hon är den roligaste jag vet, samtidigt den stördaste jag vet LOVE IT!  alla minnen vi har, gaah helt galet älskar dig!  jag fattar inte hur jag överlevde när hon var i USA om jag håller på att gå galen nu när vi bara snackar om en vecka ;(   meeeen hon kommer hem på lördag kväll och då är nog tanken att vi ska träffas och busa och göra storstaden lysekil enormt osäker ;)  så gör vi inte det ;pPPpPPp , humor....  vi ska iaf msa , se på film och ÄTA<3 vi älskar att äta, det är det vi gör<3<3<3<3  och nu när vi väl pratar om mat så ska jag faktiskt äta nu,  detta är tv4 nyheterna och jag heter Hanna Edvardsson, don´t worry, i´ll be back with some great news from goodtown tomorrow , JAG SUGER PÅ ATT SKRIVA INLÄGG :D:D:D:D btw, ägaren till bloggen hälsar till er alla med en stooor fet blötkyss vart ni själva vill ha den ;););) , puss bitcheeeees


Kommentarer
Postat av: johanna the owner

Hahaaha älskar daj :-*

2010-08-11 @ 13:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0