FROM BRIDGEVALLEY


 SAKNAR DIG;(
 
Jag saknar Johanna jättemycket nu, rackarns äckelonge som ska plaska runt på sjön så länge!


Idag har jag gått upp tidigt- cyklat till jobbet- cyklat hem- ringt johanna en snabbis- cyklat en mil på kvällen, det var det och nu sitter jag här , trött som en gris och dricker... vatten :)   finns inte så mycket roligt att säga om denna dagen för det har varit en allmänt tråkig dag nästan, dock är det ganska kul på jobbet med kollegerna som man så proffsigt säger , vet inte alls va jag ska skriva nu så jag lägger nog neeer skrivandet typ NU, Godnatt alla gullungar, glöm inte BORSTA TÄNDERNA+ SOOOOOOOOOOOOOV+ STADIG FRUKOST!   peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0