du är lägre än glocalnet


bild från sjuan, hehe, bäckis <3!
Heeeeeeej! nu kommer ett inlägg, va arg som ett bi och kände för att koka sönder en oxe och äta med pommes! så raska steg till träningen och ta ut allt på de haha, så nu känns de lite bättre, pratat med hanna 1,5 timma med, uuunderbart! träningen gick iaf toppen, känns som jag börjar få grepp om bollen igen efter sommarn hähä :) imorn ska jag opereras hahha, låter som de  värsta grejen, dra ut tarmar och shit, meen näe bara en grejj i läppen som ja ska ta bort haha, men e nervös som en gris!!!!!!!!!!!! efter ska hanna och jag iallafall på bio i ua! grown ups elller nått, kanoners :) blev inte så långt inlägg men ska snart göra mig klar för sängen, hoppas ni har haft en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0