borta bra men hemma bäst


nån goooooglebild bara, men ja och sara typ!

börja skriva ett inlägg men så la skiten av, aja HEEEJ! nu är jag hemma, får tacka min käre vän för den grymma uppdateringen, fått mig ett par goa skratt kan ja ju säga :D veckan har vart hur kul som helst tillsammans med sara wangler, underbart! kan berätta en av dom roligaste grejjerna, haha! LÄSVÄRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag och sara blev utrodda av min brorsa till en ö som låg bredvid den vi va på, också skulle vi fika där och så, så sa han att han skulle hämta oss så fort vi ropa på han, när vi hade fikat klart och så så går vi och ska ropa på han, skriker halsen av oss men han hör såklart inte, så då gäller det att ha en plan B!;) japp, vi va ju tvungna att simma över, så vi la ner dom mesta kläderna i min väska, och den kunde vi ju inte lämna där, så ja fick knyta den runt skallen som ett jädra strypkoppel, afrikanstyle att ha de på huvet, jajjamen! sen va de ju så att vi hade två enorma flytvästar me oss så på me dom, allt såg så jäkla stört ut och vi hade druckit asmycke saft så kissa ner oss och halka i hahhhahaha, fyfan va äckligt ni tror säkert att jag e helt sjuk i huvet men jaja! och sen när vi va i va vi ju tvungna att simma, 20 meter typ, jag höll på att kvävas av väskhelvetet haha, sen kom de ju en betongbrygga som va 1 meter upp, kändes typ som ett fångarna på fortet uppdrag att ta sig upp, men fick knytit fast flytvästen i en såndär man sätter fast båtarna i, typ en järnring, och skulle klättra upp, haha hör ett ritch så sprack den, wiho, så där låg vi och sprattla bland 4387834 ton tång och sånadär vita asvassa snäckor, och kom till sluuut upp, då va vi helt sönderbrända av maneter haha, sen skulle vi då ta oss runt ön, och fick ju släng av oss klädera så i genomskinliga troser och en flytväst va vi tvunga att gå över hela ön och förbi ''cafet'' där de va proppat med folk, lagom kul..... så kommer vi till båten så känner vi att d typ inte går att andas så äckligt de luktar, då har hela toan typ pajat av för mycke papper så de hade typ legat 5liter mosat bajs på golvet, så ah där satt alla och städa, helt sjuk dag! sen dan innan när ja och sara stod i glasskön så kissa hennes lillebror ner sig hahah aw :D har massa att berätta men orkar inte skriva mer, imorn kommer iaf hanna, grymt! ha de bäst, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0