22.



godmorgon! första gången på hur länge som helst som jag sov till tolv, gött! inatt har jag drömt ungefär 58743895 drömmar känns de som, helt snurrig när jag vakna! och en jätteläskig grej, har ni tänkt på att man aldrig kommer ihåg början på en dröm? skumt:o e ju såklart bra väder idag när jag ska gå inne hela, näe men att dammsuga och skura golv e ju också trevligt! mitt jobb assue :) men nu sitter jag här och äter frukost, mat(L) letat ihjäl mig efter mitt godis, för det är inte mycket som slår choklad på morgonen, men det har min mamma gömt HAH. men hitta 2 choklabollar iallafall, får duga så länge :> känner att jag börjar skriva om vääääldigt ointressanta grejer nu, så ska nog sluta nu :D och förresten, om ni typ har tips på va jag ska skriva om eller nått så får ni bomba me kommentarer hheheh, ha de bäst puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0