rackarns bananer!

skrev ett jättelångt inlägg igår, men så hängde sig datan och poooff så va allt borta, orkade inte skriva om så det kommer ett nu, inte skrivit här på ett bra tag, men har inte haft nån ork alls.. menmen. kan berätta va ja gjorde igår, inte för att nån e intresserad men äsch! igår så var det träning med distrikslaget, va trött som en gnu för det börja mitt i ottan, men de gick hyffsat iallafall, sedan käka jag pizza och bara dega, men på kvällen åkte jag och matilda till storstan, rixö (y) och grilla med anton, anton, philip, jonas och daniel, de va möcke najs :) och idag är vi lediga för det är 'operation dagsverke' när man ska typ jobba och tjäna pengar. vakna runt 10 och käka frukost, i sängen, så råka spilla ut halva muggen oboy på golvet och över datasladden och kameraminnet, BRA JOBBAT! har pluggat nu några timmar, segt som bara den, men måste göras, tyvääär. nu ska jag plugga vidare och sedan blir det träning, nice. ha det bra!


bjuder på en stenseriös bild från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0