blev lite ändrat!

Igår blev de ändrade plaans, istället för att gå till kyrkan så va jag med på hela träningen och åkte sedan hem till min goding hanna edvardsson, för hannes va tvungen att åka till sin sommarstuga igår ist för idag, lite tråkigt men jaja vi ryckar loss på måndag istället är de bestämt (y) iallafall, hos hanna vart de kanonkul haha, hon mötte upp mig så gick vi och hyrde sämsta filmen haha, eller a sjuk vart den! brüno, vi hyrde fel ;( men iallafall gjorde bort oss lite för några COOLA brastabor innan vi drog oss hemåt, kolla film käka, jag somna haha :( men sedan tog vi some nice pics som kommer upp efter texten! och chilla, kommer sakna dig när du är i åre förresten :( idag har jag inte gjort ett piss, pappa har av nån jävla anledning tagit me datan till sitt jobb för att ''greja något'' så nörden själv stack ner till mormor och morfar och låna deras, så nu sitter jag här, det blir ''påskmiddag'' sen me min tjooockis släkt, trävligt.. får se vad jag hittar på efter det! och fy kötbullar och leverpasteeej va jag saknar min älskling! vi skulle bakat bullar och mys i helgen men han är sjuk och så vajdare, baaaaj.
pusshej



 



bjuder på dom, och orkar inte lägga upp alla, finns på fb istället:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0