When the daylight comes I'll have to go, but tonight I'm gonna hold you so close.

Bilder från mitt party. 
Lenes hejdåparty<3
Senior breakfast, EF's hejdåparty och FroYo på kvällen.
Efter grad practice igår åkte vi till El nopal, efter det satt vi 7 pers in Jessi's car och dunka musik på vägen hem till henne där vi dekorerade våra skor med massa minnen, quotes och så vidare. Dom kommer få en speciell plats i mitt rum hemma tillsammans med min älskade flagga. På kvällen va det dags för Christines hejdåparty, vi dansade, käkade och det slutade med vattenkrig och S'mores. Bästa gänget!
 
Sista dagen på BE idag, vilket betyder att vi fick sommarlov.. Efter grad practice fick vi massa mat från Tumbleweed och glass och jag och Elsa tog ett sista varv runt the football field och åhh det känns så knäppt. När jag kom hem la jag mig ute i solen en sväng och nu ska jag snart iväg och klippa mig och sen ska jag hem till Fröken Holmgren på en fet sleepover med goa tjejer. Puss :) 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej! Har en liten fråga. Jag har läst att om man åker med EF så kan man inte få en placering i Alaska eller Hawaii, stämmer det? :) (du behöver inte svara på detta i ett inlägg, om du inte vill)

2013-05-28 @ 08:52:11
Postat av: A

Hej!
Jag ska åka till USA nu i höst och jag undrar om du har något tips på vad för bankkort man kan ha med sig? Har hört att ica banken är bra, stämmer det? Grym blogg btw :)

2013-05-28 @ 16:48:56
Postat av: Cornelia

Vilken fin blogg du har! Var gärna med och tävla om en valfri produkt för 300 kr på evasunderkläder.se!

http://livetenligtcornelia.blogg.se/2013/may/tavling-evasunderkladerse-2.html

2013-05-30 @ 16:27:56
URL: http://livetenligtcornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0