The mall + Q&A

Idag efter skolan åkte jag till Hooters and the mall med Darby, Addy and Lexie och fick köpt nya skor då mina nästan föll isär och lite goodbye gifts. Mysig dag!
 
Helena: Först och främst, din blogg är verkligen jättebra o underhållande! :) Sedan till mina frågor - jag åker iväg till USA för ett utbytesår nu i slutet av sommaren, men är lite fundersam över packningen - har du något tips på sådant som man borde/inte borde packa? Typ onödigt och sådant? + Vad kostar det att skicka hem saker, typ 20 kilo? Tack på förhand :) /Helena
Svar: Tack så jättemycket! Åh va kul! Asså om jag hade kunnat göra om min packning hade jag lämnat lätt över hälfen av allt jag drog med mig hemma. Seriöst man tror att man behöver så mycket för att man ska va borta i 10 månader men jag har massa grejer jag inte har använt en enda gång. Ta inte med dig onödigt mycket kläder, ENDAST de du behöver typ. Ta med dig massa svenskt godis haha, och kolla över 10 gånger så du har alla viktiga papper med mera. Du kommer förmodligen shoppa på dig en herrans massa saker här så du överlever om du inte tar med dig 10 olika shorts (som jag gjorde..) hemifrån ;) Det kostade 1200 kr för mig. Lycka till och undrar du något mer är det bara att fråga :) 
 
Maria: Heeej!! Hur mycket kostade det för dig att posta 40 pounds till sverige?? :)
Svar: Det kostade 192 dollar = 1200 kr ungefär :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0