Spring Festival/Graduation party

Känslofylld dag igår! Dagen började med Mt. Washington's Spring Festival, massa traktorer, gamla bilar som folk pyntade och några av utbytesstudenterna från Bullitt County åkte runt på min vmammas flak och skrek och handed out flyers. Så kul för Philip som va med oss i Florida va där och de va jätteroligt att träffa honom igen. Bra start på dagen!
Sen åkte jag hem till Elsa på kvällen för hon hade sitt hejdåparty, de va verkligen en sjukt rolig kväll men det är så himla sorgligt att man ska börja säga hejdå till folk nu. Man har typ gråten i halsen hela tiden. Perfekt kväll iallafall med skönaste gänget!
Helt plötsligt hade alla tyska flaggan på kinden. Bästa Chasity hade på sig grymmaste tröjan!
En del av gänget :) 
Jag och min fina Jessi!!
Sen hoppade vi i poolen i ösregn och med alla kläder på, klänningar och hela köret. Huur kul som helst hahah! Efter det låg alla på vardagsrumsgolvet och prata och så dansa vi i köket. Sen åkte Savannah med mig hem och sov här :) 
 
Idag har vi firat mors dag och nu ska jag åka till en big ranch och skjuta med min värdpappa.  Hasta la vista Sverige!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0